3.378+ reviews 8.7
LET OP! Zelf bezwaar ingediend. De uitspraak ontvangen en wil je in beroep? Dan kunnen wij u NIET verder helpen. Wij nemen geen beroepszaken aan waarbij het bezwaarschrift niet door ons zelf is ingediend.
10
Duidelijke communicatie en ondersteuning
Kreeg veel hogere WOZ aanslag, 35% verhoging tov eerdere jaren. Per toeval terecht gekomen bij bezwaarmaker.nl. Alles ingevuld, duurde even maar uiteindelijk zeer positief resultaat.
Wat documenten toesturen en alles wordt geregeld. Wordt tussentijds op de hoogte gehouden over de stand van zaken en ook het eindresultaat is positief. Zeer tevreden!
9
Een positief resultaat voor mij, waar ik zelf geen omkijken naar heb gehad.